25 maja 2010



25.05.2010

Kochanie jesteśmy razem 6 miesiący a ja potrafię wymienić tyle wspaniałych chwil, które przeżyłam z Tobą... Tyle pięknych chwil...
Pamiętasz nasze pierwsze spotkania, nigdy bym sobie nie pomyślała, że będziemy razem..., , wspólne spacery,  wspaniałe wieczory, niedzielne popołudnie , spotkania z naszymi przyjaciółmi, Walentynki, Twoją nauke jazdy. nie zapomne jej nigdy, pierwsze spotkanie z twoimi rodzicami :), kino- oj zawsze mi się będzie z Tobą kojarzyło, poznanie wielu wspaniałych ludzi :),  naszą wspólna nudę...  wspólne fotografie, pierwsze kłótnie, horror, , nieporozumienia, chwile zwątpienia, pierwsze zbliżenie, pocałunek i chwile zwątpienia aż w końcu usłyszałam te wspaniałe słowa... Kocham Cię, nasz pierwszy dotyk, splątane dłonie, twoja pomoc, podbudowanie, dowartościowanie...


Kochanie i tak bym mogła wymieniać i wymieniać, jesteś wspaniały i dziękuje ci za wszystko, za tyle ciepła co mi dajesz, za kolejny dzień, dziękuje, że akceptujesz mnie taką jaką jestem...
I prosze nie fochaj się dzisiaj na mnie ;(

Kocham Cię...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz