4 kwietnia 2010























Dopiero teraz zrozumialam jak bardzo tesknie,dzisiaj chcialo mi sie plakac ale wiem,ze to nic nie zmieni...nie bede plakac. jest mi z nim tak wspaniale..Ale jakbysmy mieszkali blizej siebie byloby jeszcze lepiej niz teraz ale coz,takie jest zycie i trzeba je przezyc.......Dzisiaj dzien mi sie strasznie dluzy, glowa wreszcie przestala bolec . Tak jakos mi lepiej, nie tylko dlatego ze wczoraj maxymalnie wyzylam  sie na mamie, pisze juz trzeci raz i przez ten glupi internet sie powoli zaczynam wku******, ale to.... to normalne z moim felernym komputerem i z rodzinka ktora ciagle mnie z niego wyrzuca  bleeeeeeeeeeeee


"Trzymaj się
Bo wiesz, że poradzimy sobie
Poradzimy sobie
Po prostu bądź silny
Bo wiesz, że jestem tu dla ciebie
Jestem tu dla ciebie
Nie wiesz co powiedzieć
Co robić
Nie ma innego wyjścia gdy prawda wychodzi na jaw
Więc trzymaj się
Bo wiesz, że poradzimy sobie
Poradzimy sobie"
Uwielbiam ten tekst.


K o c h a m  C i ę . ! 

 http://www.youtube.com/watch?v=5LTPRJqt2z4&playnext_from=TL&videos=1mB2vVKAaYU

1 komentarz: