10 kwietnia 2010

hmmmm wczorajszego dnia chyba nie będę przywoływać do pamięci. Zdjęć nie będę dodawać ze wzglendu na żałobę... Nie zamierzam opisywać tegp wszystkiego poraz kolejny. Gdzie się nie wejdzie wszędzie jeden. .temat. Ludzie może zastanówcie się nad swoim rozsądkiem i troche nad soba. Ogolnie to boli mnie głowa. Chyba dlatego że już od 7.30 nie śpię., nie pomijając szczegółów, że  nocy to chyba zostałam obudzona że trzy razy. Moje nowe buty uległy małemu zniszczeniu, zarąbałam kumpeli bluskę, zorientowałam się dopiero w domu że jest w mojej torebce xD. Ogolenie to humor mam dobry od początku dnia. Dostałam prezęcik od tatusia i mamy. Idę spać.

5 komentarzy:

  1. no chyba logiczne ze teraz jest jeden temat. dziewczyno to ty zastanow sie troche nad soba. jezeli nie doroslas do takich tragedii to nie wypowiadaj sie na takie tematy! nie chodzi o to ze glowy panstwa zginely.. choc to ma duze znaczenie. ale przede wszytskim to byli ludzie!zachowujesz sie jak jakas durna egoistka. moze czas sie zmienic. z takim podejsciem mozesz byc pewna ze predzej czy pozniej kazdy bedzie mial cie w du.pie!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmmm moim zdaniem cała ta afera jest nie potrzebna. Żałobę przezywa się w sercu, a nie pisze się na możliwie wszystkich kontach to samo. Wiadomo że będzie tylko jeden temat. . . ale nie trzeba robić wielkiego hallo. Dlatego też nie mam zamiaru opisywać tutaj jak mi jest smutno i zle bo o to tu nie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak w ogole pozdrawiam gościa anoninowego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kazdy przezywa to jak potrafi. jezeli komus jest lepiej gdy opisze swoje uczucia to ma do tego prawo. zreszta takie konta do tego sa.
    skad ty mozesz wiedziec o co tutaj chodzi?
    nalezy sie szacunek i pamiec.. nawet w slowach nietylko w sercu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy przeżywa t na swoj sposób ! ; )

    OdpowiedzUsuń