18 kwietnia 2010













































Nie miałam pojęcia, że własna osiemnasta może być tak piekna. Do dzisiaj nie mogę uwierzyć w to co się tam działo. Wasza niespodzianka była super !  Te balony i to sto lat na zawsze pozostaną mi w pamięci.Gdyby nie wy życie było by nudne. Dziękuję wam za sliczne prezenty, których będe robić zdjęcia i napewno się tu znajdą ! Dziękuję za świetną zabawe. Nogi mnie tak bolą że mam na nich pęcherze. Ale to miły ból bo dzieki wam. Dziękuję za tą taneczną zabawę. Dziękuję moim rodzicą, bo bez nich nie było by tego całego przyjęcia.  Dziękuję za ta niespodziewaną wizytę kolegi Kamila który tego samego dnia obchodził urodziny co spowodowało że nie mógł przyjsc. Dziękuję dziękuję wam za wszystko KOCHAM WAS. Dziękuję mojemu Miśkowi za to że jest ;*
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz